23 Kasım 2012 Cuma

Koş Ben 10 Koş Oyunu






Koş Ben 10 Koş  oyununda Cartoon Network çizgi filminin kanalının en sevilen programlarından biri olan Ben 10 ile beraber engelli  koşuya hazır olun. Ben 10 bu yolda ilerlemek için sizden yardım bekliyor. Eğer siz ona yardımcı olmazsanız oyunda başarısız olacak ve engellere yenik düşecek. Karakteriniz hızlıca koşarken karşısına bazı engeller gelecektir. Bu engelleri aşmak içinde zıplaması gerekli. Onu tam zamanında zıplatmanız gereken oyunda karakterinizin kontrolleri çok önemli. Bunun için sadece space butonundan yardım alacaksınız. Ben 10 eğer doğru yerde zıplayamaz ise oyunda başarısız olacak. Bunu yaparken de ortamdaki simgeleri toplaması gerekli. Oyun yüklendikten sonra Play butonuna basarak oyuna başlayın. Daha sonra oyuna direk giriş yapmış olacaksınız. Hepinizin beğenerek oynayacağına emin olduğumuz oyunda bol şanslar dileriz..





Koş Ben 10 Koş Oyunu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder